Owsianka z bakaliami

To będzie Wasza ulubiona owsianka z bakaliami! 

Do tej owsianki dodaję siemię lniane, które ma pozytywny wpływ na żołądek, pamięć i koncentrację, poziom cholesterolu czy przemianę materii.

W połączeniu z płatkami owsianymi, rodzynkami a także słonecznikiem, tworzy się bardzo sycące i zdrowe śniadanie, które dostarczy energii nawet w najbardziej aktywnym dniu.

Składniki (na 2 porcje):

  • woda, 1 szklanka
  • mleko, 1 szklanka
  • płatki owsiane, 1 szklanka
  • cukier z wanilią (lub miód), 1 łyżeczka
  • rodzynki, ok. 40g (mniej więcej dwie garście)
  • słonecznik łuskany, 2 łyżki
  • siemię lniane, 2 łyżki
  • cynamon, szczypta

 

Wodę oraz mleko wlać do garnka i zagotować. Do gorącego mleka wsypać rodzynki, siemię lniane, słonecznik oraz płatki. Dokładnie wymieszać, dodać cukier (miód) oraz cynamon. Gotować razem jeszcze przez ok. 3 minuty (czas zależy od rodzaju płatków – błyskawiczne będą się gotować o wiele krócej, niż np. górskie).

Wyjadacz radzi: Do tej owsianki można też dodać zimą – inne suszone owoce i nasiona, a latem świeże i dojrzałe owoce sezonowe.

Owsianka z bakaliami

About the author

wyjadalnia

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *